Informació: 932 041 041

ca

El Club de les Montserrats

• El Club de les Montserrats, l’avantatge del teu nom.

Si et dius Montserrat, apuntat’ al club i gaudeix del Cremallera de Montserrat de forma gratuïta durant tot l’any.

Principals avantatges:

• 50% de descompte en Funiculars de Sant Joan i la Santa Cova de Montserrat.
    • 20% de descompte en l’Audiovisual de Montserrat.
    • 50% de descompte en el Telecabina de La Molina i en el Cremallera de Núria.
  • Fes-te sòcia!

Introdueix les teves dades, comprovarem que el registre s’hagi fet correctament en el nostre sistema i trametrem al teu domicili el carnet que t’acredita com a membre del Club de les Montserrats.

Omple els camps del formulari *
Altres webs d'FGC
Reservar a Montserrat

Les meves reserves
Introdueix el número de localitzador i l'email per a consultar la seva reserva i poder cancelar-la o modificar-la.